Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0070611 xcla^"
  1. VOJTKOVÁ, Miriam. Výsledky marketingového výskumu identity firmy v podmienkach SR. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 425-430.
    článok

    článok

  2. VOJTKOVÁ, Miriam. Strategicky, takticky a operatívne. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315, 2002, č. 6, s. 12-13 {slov. časť].
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.