Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0074228 xcla^"
  1. NOVOTNÁ, Ľuboslava. Zhodnotenie úrovne zákazníckej orientácie podnikov na Slovensku. In Acta oeconomica Cassoviensia no 9. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005. ISBN 80-225-2038-1, s. 183-194.
    článok

    článok

  2. NOVOTNÁ, Ľuboslava. Proces strategickej zmeny na zákaznicky orientovanú spoločnosť. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 130-136.
    článok

    článok

  3. NOVOTNÁ, Ľuboslava. Proces strategickej zmeny z výrobne orientovaného podniku na zákaznícky orientovanú spoločnosť. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 13-16.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.