Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0007667 xpca^"
  1. TAJTÁKOVÁ, Mária. Recenzia publikácie : [Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka]. In Mladý ekonóm 2005: znalostná ekonomika - piliere, ciele, stratégie : zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou. - Hronský Beňadik : Netri, 2005. ISBN 80-89202-05-5, s. 129-130. Recenzia na: Priamy marketing : alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka / Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová. - Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004. - ISBN 80-969078-5-9.
    článok

    článok

  2. STRÁŽOVSKÁ, Helena. Recenzia: Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová: Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732, 2004, roč. 3, č. 4, s. 100-101. Recenzia na: Priamy marketing : alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka / Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová. - Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004. - ISBN 80-969078-5-9.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.