Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0024649 xcla^"
  1. RICHTEROVÁ, Kornélia. Vzťah medzi výmennými partnermi - zisťovanie a meranie vybraných aspektov. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 14-22.
    článok

    článok

  2. ROSTÁŠOVÁ, Mária. Uplatnenie franchisingu v podmienkach poštových organizácií. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 67-70.
    článok

    článok

  3. ŠTENSOVÁ, Antónia. Kooperácia partnerov v distribučnom kanáli. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 5-9.
    článok

    článok

  4. TRŠKA, Viliam. Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch a možnosť vzniku konfliktov v nich. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 59-61.
    článok

    článok

  5. TURNEROVÁ, Lenka. Kooperace a jejich postavení na českém trhu. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 71-76.
    článok

    článok

  6. KAČEŇÁK, Igor. Odpadové hospodárstvo - obalové odpady. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 32-38.
    článok

    článok

  7. KUBÍČEK, Pavol. Obchodné zmluvy. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 39-45.
    článok

    článok

  8. BORGUĽOVÁ, Andrea. Právne možnosti riadenia distribučnej cesty. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 51-55.
    článok

    článok

  9. LACKOVÁ, Alica. Zabezpečovanie kvality v komercionalizácii potravinárskych výrobkov. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára : VEGA 5052. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. ISBN 80-225-1372-5, s. 23-31.
    článok

    článok

  10. FOREJT, Rastislav. Stratégia úspešného uzavretia obchodu prostredníctvom obchodného zástupcu. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 62-66.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.