Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0024650 xcla^"
  1. KOLLÁR, Vojtech. Technické požiadavky na výrobky - trhový dohľad - ochrana spotrebiteľa. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1514-0, s. 14-31.
    článok

    článok

  2. KUBÍČEK, Pavol. Obchodné zmluvy. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1514-0, s. 63-67.
    článok

    článok

  3. ŠTENSOVÁ, Antónia - RICHTEROVÁ, Kornélia. Prieskum kooperačných aktivít v praxi. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1514-0, s. 5-13.
    článok

    článok

  4. KAČEŇÁK, Igor. Odpadové hospodárstvo - obalové odpady. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1514-0, s. 43-62.
    článok

    článok

  5. LACKOVÁ, Alica. Obchodné značky a kvalita potravinárskych produktov. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník výstupov : VEGA 5052. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. ISBN 80-225-1514-0, s. 32-42.
    článok

    článok

  6. PATAKYOVÁ, Mária. Princípy a formy obchodného partnerstva z aspektu práva obchodných spoločností a distribučných dohôd podnikateľov v komparácii s komunitárnym právom. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1514-0, s.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.