Výsledky vyhľadávania
- KITA, Jaroslav et al. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002. 411 s. Ekonómia. ISBN 80-89047-23-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]
- LACKOVÁ, Alica. Tovaroznalectvo potravinárskeho tovaru : systém a špecifiká hodnotenia kvality. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 76 s. ISBN 80-225-1161-7. [Počet ex. : 10, z toho voľných 9, prezenčne 1]
- STRHAN, Rastislav - LACKOVÁ, Alica - KOŠÚTOVÁ, Tatiana. Výrobkové stratégie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 135 s. ISBN 80-225-1095-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- GOGA, Marián. Okno do mikroekonómie. Bratislava : Elita, 1994. 135 s. ISBN 80-85323-58-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]