Výsledky vyhľadávania
- BALÁŽ, Peter - VERČEK, Peter. Globalizácia a nová ekonomika. Bratislava : Sprint vfra, 2002. 175 s. ISBN 80-89085-06-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketingový manažment. Bratislava : Sprint vfra, 2001. 339 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-90-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- STANĚK, Peter. Globalizácia svetovej ekonomiky. Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 1999. 221 s. ISBN 80-8057-109-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- LIPKOVÁ, Ľudmila. Medzinárodné hospodárske vzťahy. Bratislava : Sprint, 1997. 218 s. ISBN 80-88848-26-1. [Počet ex. : 19, z toho voľných 18, prezenčne 1]