Výsledky vyhľadávania
- DAFFY, Chris. Riadenie skúsenosti zákazníka : ako využívať neobyčajnú službu na vytvorenie návykovej skúsenosti zákazníka. Preklad. Eva Pijáková. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2002, 2002, roč. 10, č. 2, s. 6-9.
- ŠESTÁK, Milan. Zlepšovanie kvality formou "inovačného skoku". In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2002, 2002, roč. 10, č. 2, s. 22-25.
- PLURA, Jiří. Interpretace indexů způsobilosti procesu. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2002, 2002, roč. 10, č. 2, s. 33-36.
- BALEK, Juraj. Aplikácia procesného prístupu v stavebnej firme. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2002, 2002, roč. 10, č. 3, s. 10-13.
- HRNČIAR, Miroslav - MIKUŠOVÁ, Miroslava. Benchmarking v organizáciách mestskej hromadnej dopravy. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2002, 2002, roč. 10, č. 3, s. 22-26.
- JEDLIČKA, Milan. Stratégia CRM ako súčasť marketingovej komunikácie firmy. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2002, 2002, roč. 10, č. 3, s. 33-35.
- ŠALGOVIČOVÁ, Jana - PAULOVÁ, Iveta. Procesný prístup k marketingovému výskumu podľa zásad manažérstva kvality. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2002, 2002, roč. 10, č. 3, s. 14-16.
- BURJANIV, Jaroslav - ČOLLÁK, Mikuláš. Metóda ABC. Kadiaľ tečú podnikové peniaze? In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2002, 2002, roč. 10, č. 3, s. 29-32.
- VAAL DE, Kees - POELSMA-POST, Ineke - LEMAIRE, Peter. Profesionálny prístup k sociálnej zodpovednosti podnikov. Preklad. Eva Pijáková. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2002. ISSN 1335-9231, 2002, roč. 10, č. 4, s. 4-9.
- MOLNÁR, Pavol. Vybrané metódy manažérstva kvality : (podnázov nadväznej kombinácie štyroch vybraných metód). In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2002. ISSN 1335-9231, 2002, roč. 10, č. 4, s. 22-27.