Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0041767 xpca^"
  1. JURKOVÁ, Jana. Vybrané problémy konkurencieschopnosti univerzitných pracovísk s dopadom na Podnikovohospodársku fakultu v Košiciach. In Veda, výskum, inovácie : zborník zo sympózia s medzinárodnou účasťou. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, [2005]. ISBN 80-225-2146-9, s. 150-153.
    článok

    článok

  2. HEČKOVÁ, Jaroslava. Finančná podpora výskumu a inovácií z aspektu rizikového kapitálu. In Veda, výskum, inovácie : zborník zo sympózia s medzinárodnou účasťou. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, [2005]. ISBN 80-225-2146-9, s. 88-95.
    článok

    článok

  3. HUDÁK, Matúš. Výskum a vývoj ako základný zdroj inovácií. In Veda, výskum, inovácie : zborník zo sympózia s medzinárodnou účasťou. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, [2005]. ISBN 80-225-2146-9, s. 130-139.
    článok

    článok

  4. GALLOVÁ, Jana. Využitie ekonomickej pridanej hodnoty na hodnotenie výkonnosti podniku. In Veda, výskum, inovácie : zborník zo sympózia s medzinárodnou účasťou. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, [2005]. ISBN 80-225-2146-9, s. 77-87.
    článok

    článok

  5. VASILOVÁ, Michaela. Riadenie technologických rizík v podnikateľských projektoch. In Veda, výskum, inovácie : zborník zo sympózia s medzinárodnou účasťou. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, [2005]. ISBN 80-225-2146-9, s. 262-270.
    článok

    článok

  6. MIHALČOVÁ, Bohuslava - FALTUS, Martin. Balanced Scorecard - manažérsky nástroj implementácie stratégie na príklade jeho uplatnenia v nízkonákladovej leteckej spoločnosti. In Veda, výskum, inovácie. Sympózium s medzinárodnou účasťou usporiadaného pri príležitosti Týždňa vedy Európskej únie pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity Bratislava prof. Ing. Vojtecha Kollára, PhD. Veda, výskum, inovácie : zborník zo sympózia s medzinárodnou účasťou. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, [2005]. ISBN 80-225-2146-9, s. 197-205 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Marketing v podmienkach univerzitného vzdelávania. In Veda, výskum, inovácie : zborník zo sympózia s medzinárodnou účasťou. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, [2005]. ISBN 80-225-2146-9, s. 206-216.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.