Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0049221 xpca^"
  1. HASPROVÁ, Mária. Vybrané aspekty marketingovej komunikácie na trhu výrobnej sféry. In KITA, Jaroslav et al. Transformačné zmeny interpodnikových vzťahov a spôsoby limitácie rizík v oblasti nákupu na trhu výrobnej sféry. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1943-X, s. 73-79.
    článok

    článok

  2. LIESKOVSKÁ, Vanda. Vybrané problémy globalizácie slovenského maloobchodu. In Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Mojmírovce, 29.-30. november 2001. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2001. ISBN 80-225-1476-4, s. 132-136.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.