Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0053182 xpca^"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti podnikov. In LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. - Bratislava ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2283-X, s. 7-21.
    článok

    článok

  2. DAŇO, Ferdinand. Vybrané nástroje na zvyšovanie účinnosti a efektívnosti distribučných činností. In LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. - Bratislava ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2283-X, s. 22-35.
    článok

    článok

  3. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Miery hodnotenia marketingovej úspešnosti v stratégiách tvorby pozície značky. In LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. - Bratislava ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2283-X, s. 40-54.
    článok

    článok

  4. HASPROVÁ, Mária. Determinanty a prioritné rozvojové oblasti zvyšovania konkurencieschopnosti slovenskej ekonomiky. In LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. - Bratislava ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2283-X, s. 36-39.
    článok

    článok

  5. LESÁKOVÁ, Dagmar. Marketing strategy as a tool of business improvement-field research results in Slovak. In LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. - Bratislava ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2283-X, s. 64-71.
    článok

    článok

  6. TRENČIANSKY, Otto - LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti. In LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. - Bratislava ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2283-X, s. 72-76.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.