Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0055521 xpca^"
  1. HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Teoretické a praktické aspekty marketingového plánovania. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955, jún 2006, roč. 2, č. 2, s. 26-31.
    článok

    článok

  2. ČIHOVSKÁ, Viera - JÁNY, Sáša. Rozširovanie marketingovej koncepcie. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955, jún 2006, roč. 2, č. 2, s. 7-12.
    článok

    článok

  3. PACHINGEROVÁ, Mária. Prírodný a antropogénny potenciál cezhraničného regiónu Hornej Oravy a Gminy Czarny Dunajec pre rozvoj cestovného ruchu. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955, jún 2006, roč. 2, č. 2, s. 56-72.
    článok

    článok

  4. TOKÁROVÁ, Mária. Politika hospodárskej súťaže v EÚ a jej princípy. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955, jún 2006, roč. 2, č. 2, s. 80-88.
    článok

    článok

  5. GERTLER, Ľubomíra. On estimating business loan credit risk. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955, jún 2006, roč. 2, č. 2, s. 22-25.
    článok

    článok

  6. TAJTÁKOVÁ, Mária - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Ako interpretovať výsledky spotrebiteľského prieskumu v kultúre. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955, jún 2006, roč. 2, č. 2, s. 73-79.
    článok

    článok

  7. CHEBEŇ, Juraj. Motivačný plán a CRM ako súčasť marketingovej stratégie agropotravinárskych podnikov v rozšírenej EÚ. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955, jún 2006, roč. 2, č. 2, s. 32-38.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.