Výsledky vyhľadávania
- ŠIMEGH, Peter. Podniková identita v Košickom kraji. In Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1905-7, s. 72-83.
- RUČINSKÝ, Rastislav. Riadenie dodávateľských reťazcov (SCM) ako marketingový nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti podnikov chemického priemyslu v Slovenskej republike. In Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1905-7, s. 63-71.
- MIZLA, Martin. Potenciál konkurencieschopnosti slovenských podnikov na prahu vstupu do EÚ. In Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1905-7, s. 43-49.
- VAVRINČÍK, Pavel. Súčasné prístupy teórie a praxe reinžinieringu na Slovensku. In Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1905-7, s. 97-104.
- DUDINSKÁ, Elvíra. Marketingová filozofia firiem ako základ trhovej orientácie. In Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1905-7, s. 7-14.
- ČONKOVÁ, Monika. Rozmach benchmarkingu a riešenie problémov benchmarkingu v Európskej únii. In Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1905-7, s. 22-31.
- BAŠISTOVÁ, Alena. Analýza vzťahov medzi vybranými oblasťami podniku. In Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1905-7, s. 15-21.