Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0063613 xpca^"
  1. JURIKOVÁ, Benita - ŠABÍKOVÁ, Ulrika. Sociálny dialóg a kolektívne vyjednávanie a ich miesto v marketingovej komunikácii. In Nové trendy v marketingu pri uplatnení spoločenskej koncepcie marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-55-7, s. 86-89.
    článok

    článok

  2. KITA, Pavol. Prínosy koncepcie obchodného marketingu vo vzťahu k distributérovi. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 18-20.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.