Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0063738 xpca^"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera - LIPIANSKA, Júlia. Imidž marketingového manažéra vytvára aj imidž firmy. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732, jún 2004, roč. 3, č. 2, s. 15-19.
    článok

    článok

  2. DAŇO, Ferdinand. Proces outsourcingu a strategické rozhodnutia v tomto procese. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 140-144.
    článok

    článok

  3. ČIMO, Jozef et al. Marketingové aplikácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 298 s. ISBN 80-225-1863-8. [Počet ex. : 11, z toho voľných 10, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.