Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0066326 xpca^"
  1. DAŇO, Ferdinand. Obchodné partnerstvo medzi účastníkmi distribučných procesov - predpoklad efektívnych interštrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-2407-0, s. 7-17.
    článok

    článok

  2. KITA, Pavol. Vplyv riadenia ponuky na vzťah výrobca distributér v dodávkovom reťazci. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-2407-0, s. 29-42.
    článok

    článok

  3. HANULÁKOVÁ, Eva. Poradenstvo v oblasti distribúcie. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-2407-0, s. 55-68.
    článok

    článok

  4. HASPROVÁ, Mária. Analýza používaných distribučných kanálov v pivovarníckom priemysle v SR. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-2407-0, s. 76-89.
    článok

    článok

  5. DRÁBIK, Peter. Dostupnosť ako nástroj marketingového mixu na zvýšenie konkurencieschopnosti regiónu prostredníctvom vytvárania podmienok pre investorov. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-2407-0, s. 90-101.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.