Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0069177 xpca^"
  1. HRICIGA, Andrej. Meranie bannerových kampaní. In Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3, s. 431-435.
    článok

    článok

  2. FREŇÁKOVÁ - KARCHOVÁ, Magdaléna. Niektoré príčiny nedostatočných inovačných aktivít slovenských podnikov. In Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3, s. 860-867.
    článok

    článok

  3. KARASOVÁ, Katarína. Funkcie obchodu z makroekonomického pohľadu. In Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3, s. 442-447.
    článok

    článok

  4. GAŠAJ, Michal. Nové trendy správania a rozhodovania spotrebiteľa. In Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3, s. 410-412.
    článok

    článok

  5. GABRIŠ, Miloš. Outsourcing distribučných procesov. In Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3, s. 402-407.
    článok

    článok

  6. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Trendy trhu nealkoholických nápojov na Slovensku a v Európskej únii. In Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3, s. 463-468. VEGA č. 160040/06.
    článok

    článok

  7. HERZÁN, Lukáš. Geografické informačné systémy a geomarketing. In Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3, s. 417-420.
    článok

    článok

  8. VESELÁ, Ivana. Neziskový sektor-výsledky prieskumu. In Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3, s. 558-563.
    článok

    článok

  9. LOYDLOVÁ, Miroslava. Úlohy a postavenie marketingu v knižniciach v prostredí novej ekonomiky. In Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3, s. 458-462.
    článok

    článok

  10. DEMJANOVÁ, Lucia. Systém strategického pozorovania a jeho aplikácia pri riadení ľudských zdrojov v podniku. In Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3, s. 583-588.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.