Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 26  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0069703 xpca^"
  1. ŠAKOVÁ, Beáta - ŠÍBL, Drahoš. Vnútorný trh Európskej únie - retrospektíva a výzvy. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 21-23.
    článok

    článok

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Analýza pripravenosti slovenských podnikov na vstup do EÚ. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 23-25.
    článok

    článok

  3. LESÁKOVÁ, Dagmar. Marketingové stratégie pre európsky trh. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 2-6.
    článok

    článok

  4. LIPKOVÁ, Ľudmila. Niektoré aspekty procesov globalizácie v súčasnosti. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 9-10.
    článok

    článok

  5. FILO, Peter. Plánovanie - nová požiadavka pre rozvoj Slovenska v podmienkach Európskej únie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 34-35.
    článok

    článok

  6. FRANCOVÁ, Zuzana. Vzdelávanie ako súčasť marketingového prostredia Európskej únie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 26-27.
    článok

    článok

  7. DAŇO, Ferdinand. Význam distribúcie ako nástroja marketingového mixu v marketingu územia. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 1, s. 4-6.
    článok

    článok

  8. ČIMO, Jozef. K problémom marketingového manažmentu v období vstupu Slovenska do EÚ. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 1, s. 24-25.
    článok

    článok

  9. HASPROVÁ, Mária. Uplatňovanie marketingu na úrovni samosprávy. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 1, s. 2-3.
    článok

    článok

  10. FILO, Peter. Projektový manažment v štrukturálnych fondoch. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 1, s. 35-38.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.