Výsledky vyhľadávania
- KNAPIK, Peter - KOSÍR, Igor. Vplyv kultúrnych odlišností na rokovanie v medzinárodnom obchode. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2006. ISSN 0323-262X, 2006, roč. 35, č. 3, s. 316-328.
- ŠKORVAGOVÁ, Simona - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Špecifiká marketingových stratégií uplatňovaných vo vybraných krajinách strednej Európy. In Konkurenceschopnost českých a slovenských podniků v podmínkách rozšířené EU : sborník ze 6. ročníku mezinárodní konference Česko a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání. - Praha : VŠE v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2006. ISBN 80-245-1056-1, s. 218-222.
- BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - MOGYOROSIOVÁ, Zuzana. Predpoklady napĺňania podmienok členstva v EÚ zo strany SR a ČR v predvstupovom a povstupovom období. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2005. ISSN 0323-262X, 2005, roč. 34, č. 3, s. 391-399.
- VÁŽAN, Marek - KRAJČÍK, Daniel. Pozícia strednej a východnej Európy v globálnych tokoch priamych zahraničných investícií-nové trendy. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2005 : nové obchodnopolitické prostredie SR a ČR po vstupe do EÚ. - Bratislava : Obchodná fakulta EU, 2005. ISBN 80-225-2008-X, s. 234-239.
- BALÁŽ, Peter. Postavenie fúzií a akvizícií v globalizácii svetového hospodárstva. In Politická ekonomie : teorie, modelování, aplikace. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2004. ISSN 0032-3233, 2004, roč. 52, č. 4, s. 485-502.