Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0074656 xpca^"
  1. KITA, Jaroslav. Recenzia vysokoškolskej učebnice Cibáková, V., Bartáková, G.: Základy marketingu. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISSN 1337-2955, Marec 2008, roč. 4, č. 1, s. 103-105. Recenzia na: Základy marketingu / Viera Cibáková, Gabriela Bartáková. - Bratislava : Iura Edition, 2007. - ISBN 978-80-8078-156-9.
    článok

    článok

  2. KITA, Jaroslav et al. Marketing. 3. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2005. 431 s. Ekonómia. ISBN 80-8078-049-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.