Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0082082 xpca^"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar - MÜHLBÄCK, Klaus - TRNKOVÁ, Zora. Neue trends im internationalen marketing. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X, 2007, roč. 36, č. 4, s. 444-456. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.