Výsledky vyhľadávania
- ŠTENSOVÁ, Antónia. Vzťahy franchisora a franchisee v období pred uzatvorením franchisingovej zmluvy. In Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1, s. 129-135.
- MICHALKOVÁ, Lucia. Formy priameho marketingu používané na budovanie vzťahov so zákazníkmi. In Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1, s. 95-101.
- KORČOKOVÁ, Marína. Význam spotrebiteľskej politiky pre rozvoj vzťahového marketingu - bezpečnosť produktov na trhu. In Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1, s. 40-47.
- ORESKÝ, Milan. Vzťahový marketing ako jeden z hlavných atribútov nákupných rozhodnutí podniku. In Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1, s. 114-128.
- LABSKÁ, Helena. Komunikačné aktivity: dôležitá súčasť vzťahového marketingu. In Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1, s. 90-94.
- FRANCOVÁ, Zuzana. Vzťahový marketing v obchode - implementácia, nové smery využívania v kontexte teórie Josepha Schumpetera. In Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1, s. 21-39.