Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0090236 xcla^"
  1. HERZÁN, Lukáš. Etika v konkurenčním zpravodajství. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 42-47.
    článok

    článok

  2. GAŠAJ, Michal. Konkurenčné spravodajstvo a jeho význam pre existenciu podnikateľských subjektov. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 17-25.
    článok

    článok

  3. KOPEC, Pavol. Informačné zdroje pre spravodajstvo o konkurencii na Slovensku. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 55-62.
    článok

    článok

  4. PAVLÍK, Adrián. Zákaznícka orientácia a analýza potrieb zákazníkov malých a stredných podnikov ako nástroj rastu konkurencieschopnosti. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 73-81.
    článok

    článok

  5. VESELOVSKÁ, Stanislava. Alternatívny prenos rizík ako konkurenčná výhoda. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 82-89.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.