Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0090236 xpca^"
  1. BAŽÓ, Ladislav. Marketingové spravodajstvo ako súčasť informačného systému podniku. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 7-16.
    článok

    článok

  2. MIKLOŠÍK, Andrej. Budovanie konkurenčného informačného systému v prostredí e-businessu. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 63-72.
    článok

    článok

  3. ŽÁK, Štefan. Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 90-95.
    článok

    článok

  4. HASPROVÁ, Mária. Konkurencieschopnosť pivovarníckeho priemyslu. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 26-40.
    článok

    článok

  5. KOPANIČOVÁ, Janka. Posilnenie konkurenčného postavenia slovenských výrobcov prostredníctvom budovania imidžu národných producentov. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 48-54.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.