Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0093946 xpca^"
  1. FRANCOVÁ, Zuzana. [Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume]. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 173-174. Recenzia na: Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. - Bratislava : Daniel NETRI, 2008.
    článok

    článok

  2. MARIAŠ, Miroslav et al. Modernizácia marketingových a obchodných činností. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 273 s. VEGA 1/2639/05. ISBN 978-80-225-2441-4. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.