Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 34  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0100510 xpca^"
  1. DRIENIKOVÁ, Kristína. Postavenie Ruska v energetických vzťahoch s Európskou úniou. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 47-56.
    článok

    článok

  2. RATKOVSKÁ, Gabriela. Vybrané kultúrne aspekty pri obchodovaní s Juhoafrickou republikou. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 316-322. VEGA 1/4562/07. 1/4562/07, VEGA, Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii.
    článok

    článok

  3. HRICIGA, Andrej. Virálny marketing. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 92-95.
    článok

    článok

  4. CHOMOVÁ, Katarína. Spoločenská zodpovednosť firiem - nový faktor firemnej konkurencieschopnosti? In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 107-111. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
    článok

    článok

  5. KRAUS, Michal. Etický rozmer marketingovej komunikácie v podmienkach slovenského komunikačného trhu. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 130-134.
    článok

    článok

  6. VAJSOCHROVÁ, Zora. Možnosti hodnotenia kvality vzťahu medzi firmou a jej zákazníkmi. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 360-363. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    článok

    článok

  7. GONDÁROVÁ, Jana. Trh biopotravín. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 67-71.
    článok

    článok

  8. MATLOŇOVÁ, Zuzana. Regionálne inovačné stratégie. In Mladá veda 2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 174-178. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
    článok

    článok

  9. MIKULÍKOVÁ, Lenka. Mobilné telefóny namiesto počítačov? In Mladá veda 2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 280-285. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
    článok

    článok

  10. OLEKSIK, Ivan. Perspektívy prehĺbenia hospodárskej spolupráce Ukrajiny so štátmi GUAM. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 301-305.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.