Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0104916 xcla^"
  1. NÉMOVÁ, Monika - KOVÁČIKOVÁ, Ivana. Vplyv globálnej hospodárskej a finančnej krízy na distribučné stratégie firiem. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4, s. 7-20.
    článok

    článok

  2. KŇAŽEK, Róbert. Vybrané pohľady na strategické riadenie a meranie výkonnosti firiem ako významné faktory vplyvu na štrukturálne vzťahy v distribúcii. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4, s. 39-51.
    článok

    článok

  3. MATUŠEK, Igor. Meniace sa podmienky distribúcie rýchlo-obrátkového tovaru v slovenskej maloobchodnej sieti v kontexte poklesu výkonnosti svetovej ekonomiky. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4, s. 51-61.
    článok

    článok

  4. KOVALÍK, Stanislav. Outsourcing a jeho význam v podniku v procese liberalizácie elektroenergetiky. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4, s. 119-129.
    článok

    článok

  5. VLČKOVÁ, Katarína. Distribučné kanály v prostredí internetu. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4, s. 74-87.
    článok

    článok

  6. JAŠÍKOVÁ, Daniela. Distribúcia produktu sociálneho marketingu. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4, s. 129-141.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.