Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0115327 xpca^"
  1. MIKLOŠÍK, Andrej. [Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 321-323. Recenzia na: Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu / Viera Čihovská a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-2940-2.
    článok

    článok

  2. BOBENIČ HINTOŠOVÁ, Aneta. Medzinárodný manažment. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 137 s. [7,747 AH]. ISBN 978-80-225-2582-4. [Počet ex. : 17, z toho voľných 16, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.