Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0119228 xpca^"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera - HVIZDOVÁ, Eva, ml. - KOVÁČOVÁ, Jana. Moderné trendy marketingového manažmentu a ich uplatnenie v praxi. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 6-18. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok

  2. HORŇÁKOVÁ, Lucia - RUBANINSKÁ, Kamila - MICHALKOVÁ, Lucia. Zásady podnikateľskej etiky a jej uplatnenie v obchode. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 19-25. IGM 2316069/10.
    článok

    článok

  3. KITA, Jaroslav. Vybrané otázky ponuky priemyselných podnikov. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 26-33. VEGA 1/0228/08.
    článok

    článok

  4. KITA, Pavol. Charakteristika obchodného personálu výrobných podnikov a jeho vlastnosti. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 34-40. VEGA 1/0228/08.
    článok

    článok

  5. LESÁKOVÁ, Dagmar. Proces tvorby hodnoty pre zákazníka. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 49-54. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  6. LIPIANSKA, Júlia. Cena v podmienkach medzinárodného prostredia. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 55-59. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok

  7. ORESKÝ, Milan. Prístupy výrobných podnikov k nákupným cenám - ako dosiahnuť dobrú nákupnú cenu. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 68-75.
    článok

    článok

  8. VOKOUNOVÁ, Dana - VILČEKOVÁ, Lucia. Možnosti marketingového prieskumu a oblasti jeho využitia. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 76-84.
    článok

    článok

  9. DAŇO, Ferdinand. Vybrané spôsoby na zefektívnenie distribučných procesov. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 85-92. VEGA 1/0228/08.
    článok

    článok

  10. GABRIŠ, Miloš - KREMEŇOVÁ, Monika. Manažérske prístupy, metódy a technológie na zefektívňovanie distribučných procesov a spolupráce v distribučnom kanáli. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 93-101.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.