Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0126656 xpca^"
  1. DRÁBIK, Peter. Logistika v období hospodárskej recesie. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4, s. 62-74. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    článok

    článok

  2. KITA, Pavol. Trvalo udržateľný rozvoj a jeho dopady na predaj výrobkov priemyselných výrobcov. In Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja : odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2756-9, s. 93-152.
    článok

    článok

  3. DAŇO, Ferdinand - KITA, Pavol. Distribučný manažment. 3. dopln. vyd. Hronský Beňadik : Daniel NETRI, 2009. 232 s. [11,6 AH]. ISBN 978-80-89416-00-4. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  4. LABSKÁ, Helena et al. Marketingová komunikácia II. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 196 s. ISBN 978-80-225-2485-8. [Počet ex. : 10, z toho voľných 9, prezenčne 1]
  5. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing. Bratislava : Sprint vfra, 2007. 354 s. ISBN 978-80-89085-92-7. [Počet ex. : 13, z toho voľných 10, prezenčne 3]
  6. CHEBEŇ, Juraj. Európske dimenzie agropotravinárstva v procese globalizácie. In Konkurenceschopnost firem. Mezinárodní vědecká konference. Konkurenceschopnost firem : přílohová část sborníku - elektronická verze příspěvků z mezinárodní vědecké konference. - Ostrava : Ethics, 2005. ISBN 80-902713-6-7, s. 1-10.
    článok

    článok

  7. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Globalizácia značkového marketingu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 41-42.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.