Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0129252 xpca^"
  1. BALÁŽ, Peter et al. Medzinárodné podnikanie : na vlne globalizujúcej sa svetovej ekonomiky. 5. prepracované a doplené vydanie. Bratislava : Sprint dva, 2010. 546 s. [44,30 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-18-3. [Počet ex. : 14, z toho voľných 10, prezenčne 4]
  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Customer oriented strategies in Slovak companies. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X, 2009, roč. 38, č. 2, s. 163-170.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.