Výsledky vyhľadávania
- ČARNICKÝ, Štefan - MESÁROŠ, Peter. Informačné systémy podnikov. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 265 s. ISBN 978-80-225-2676-0. [Počet ex. : 14, z toho voľných 11, prezenčne 3]
- GAJDOŠ, Jozef. Nákupné správanie spotrebiteľov - čiastkové výstupy z výskumu. In Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2414-8, s. 49-54.
- FERENCOVÁ, Martina - KALANIN, Peter - BAŠISTOVÁ, Alena. Kultúra a komunikácia. In Biuletyn Edukacji Medialnej. - Lublin : Katolicki Universytet Lubelski Jana Pawla II, 2007. ISSN 1733-0297, 2007, č. 1, s. 42-48.