Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 48  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0147155 xpca^"
  1. MERKÚR 2011. Medzinárodná vedecká konferencia. MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník abstraktov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. Zostavovateľské a grafické práce Simona Škorvagová, Peter Verček. Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. 101 s. ISBN 978-80-225-3296-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. BAUMGARTNER, Boris. Analýza vybraných integračných zoskupení Latinskej Ameriky. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 19-23. VEGA 1/0771/10. 1/0771/10, VEGA, Determinanty energetickej politiky EÚ a ich vplyv na konkurencieschopnosť slovenskej ekonomiky v období hospodárskej krízy.
    článok

    článok

  3. DEVEČKA, Martin. Zostavenie modelov pre potreby riadenia rizika výkyvov v dopyte po finálnej produkcii. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 54-58. IGM 2316071.
    článok

    článok

  4. HLUŠKOVÁ, Tatiana. Strategické aliancie v ropnom priemysle. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 123-127.
    článok

    článok

  5. REPÁŠOVÁ, Vladimíra. Význam strategických partnerstiev pre budúce smerovanie Európskej únie. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 279-284. PMVP 2316073.
    článok

    článok

  6. SZÖKEOVÁ, Silvia. Postavenie Číny v období krízy a jej vplyv na najsilnejších obchodných partnerov. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 328-332. VEGA 1/0771/10. 1/0771/10, VEGA, Determinanty energetickej politiky EÚ a ich vplyv na konkurencieschopnosť slovenskej ekonomiky v období hospodárskej krízy.
    článok

    článok

  7. ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Najnovšie trendy v marketingovej komunikácii na Slovensku a v zahraničí. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 336-342. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    článok

    článok

  8. DUDEKOVÁ, Alena. Systém manažérstva kvality ako nástroj zvyšovania hodnoty podniku. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 65-68. 2316070/10. 2316070/10, IGP, Možnosti uplatňovania nástrojov a metód neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  9. BZDÚŠEK, Ivan. Etika v tvorbe imidža. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 31-38. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  10. NEKOLOVÁ, Veronika. Konkurencieschopnosť ako dôležitá súčasť každej národnej ekonomiky. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 228-234.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.