Výsledky vyhľadávania
- CIBÁKOVÁ, Viera - BARTÁKOVÁ, Gabriela. Základy marketingu. Bratislava : Iura Edition, 2007. 224 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-156-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- MESÁROŠOVÁ, Margita - MESÁROŠ, František. Marketingový výskum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 247 s. ISBN 80-225-1606-6. [Počet ex. : 13, z toho voľných 12, prezenčne 1]
- ČIHOVSKÁ, Viera - HANULÁKOVÁ, Eva - LIPIANSKA, Júlia. Firemný imidž : kultúra, identita, dizajn, komunikácia. Bratislava : Eurounion, 2001. 136 s. ISBN 80-88984-24-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]