Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 26  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0165225 xcla^"
  1. TIMKO, Pavol. Prečo a ako organizovať. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 36-37.
    článok

    článok

  2. TOMAN, Miloš. Ako zanechá firma dobrý dojem na verejnosti. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 49-51.
    článok

    článok

  3. BLEYOVÁ, Dagmar. Reklamy je plný vesmír, no vyskúšali ste už PR ? In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 52-53.
    článok

    článok

  4. ŠKUTKOVÁ, Jana. Direct marketing je predajcom, ktorý nepýta plat. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 10, s. 48-49.
    článok

    článok

  5. ZELENÝ, Milan. Rotácia talentov vo firme. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 11, s. 16-18.
    článok

    článok

  6. TEPLICKÁ, Katarína. Viete sa hrať? Optimálne rozhodovanie prostredníctvom teórie hier. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 11, s. 38-40.
    článok

    článok

  7. NOSEK, Jiří. Obchodné rokovanie úspešného predajcu. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 11, s. 46-47.
    článok

    článok

  8. PRODAJ, Martin. Jedenásť spôsobov ako dobre začať prezentáciu. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 11-13.
    článok

    článok

  9. PRODAJ, Martin. Ako vytvoriť firemnú kultúru naklonenú omylom. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 10, s. 30-31.
    článok

    článok

  10. KOŠTURIAK, Ján. Princípy v manažmente a v podnikaní. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 10, s. 38-39.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.