Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0182027 xpca^"
  1. Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. Zostavil Pavol Kita ; recenzenti Miroslava Zamykalová, Mária Tokárová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 129 s. [6,45 AH]. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3686-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. KITA, Jaroslav. Zákazník a geografia v podniku na trhu výrobnej sféry. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 45-58. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  3. KITA, Jaroslav - KONŠTIAK, Pavol. Geomarketing - nová vízia marketingového prístupu a jeho aplikácia v obchodnom podniku. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 59-71. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  4. KITA, Pavol. Atraktívnosť maloobchodných predajní z hľadiska ich dostupnosti v Bratislave. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 73-82. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  5. KITA, Pavol - PRÍLEPOK, Ján. Perspektívy umiestnenia nových nákupných centier v Bratislave. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 83-92. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  6. KITA, Jaroslav. Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu. Recenzenti Viera Čihovská, Miroslava Zamykalová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 75 s. [4,26 AH]. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3706-3. [Počet ex. : 4, z toho voľných 2, prezenčne 2]
  7. Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. Zostavil Pavol Kita ; recenzenti: Miroslava Zamykalová, Mária Tokárová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 81 s. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3521-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  8. KITA, Pavol et al. Les Outils du géomarketing au service des entrepreneurs de demain dans le domaine du commerce de détail. In Ľ Entrepreneur face aux politiques publiques européennes : XVIII Conférence Scientifique Internationale du Réseau PGV, Lisbonne, 13-14 septembre 2012. - Lisboa : PGV/ISLA Campus Lisboa, 2012. ISBN 978-989-95523-2-6, s. 596-606.
    článok

    článok

  9. Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. Zostavil: Pavol Kita. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 69 s. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3283-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. KITA, Pavol. K niektorým aspektom koncentrácie a konkurencie v oblasti distribúcie v kontexte globalizácie. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2008. ISSN 0013-3035, 2008, roč. 56, č. 9, s. 912-924. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.