Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 39  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0182119 xpca^"
  1. LIPIANSKA, Júlia - RUBANINSKÁ, Kamila. Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 79-90. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok

  2. VANČÍKOVÁ, Jana. Metódy a postupy využívané vo výskumných procesoch s aplikáciou na práce obchodnovedného zamerania. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 127-145. KEGA 3/7284/09. 3/7284/09, KEGA, Zásady a metódy vedeckej práce vzdelávacích a kvalifikačných stupňov vysokej školy obchodno-vedného zamerania.
    článok

    článok

  3. DRIENIKOVÁ, Kristína. [Zahraničnoobchodné vzťahy EÚ s vybranými tretími krajinami (Rusko, Ukrajina, Čína, Brazília a Mexiko)]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 161-163. Recenzia na: Zahraničnoobchodné vzťahy EÚ s vybranými tretími krajinami (Rusko, Ukrajina, Čína, Brazília a Mexiko) / Elena Kašťáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2793-4.
    článok

    článok

  4. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Ekonomika a obchodná politika rozvojových krajín]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 164-166. Recenzia na: Ekonomika a obchodná politika rozvojových krajín / Viera Gavaľová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. - ISBN 978-80-225-2439-1.
    článok

    článok

  5. ČIHOVSKÁ, Viera. Spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 35-43. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok

  6. JEMALA, Marek. Vstup do metodológie foresightu a príčin možných procesných nedostatkov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 44-59.
    článok

    článok

  7. BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - MAYER, Peter. Knowledge transfer in higher education quality management: the case of Germany and Slovakia. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 18-34.
    článok

    článok

  8. ZORKÓCIOVÁ, Otília - FARKAŠOVÁ, Nora. Etický rozmer podnikania firiem s akcentom na oblasť dodržiavania etických štandardov farmaceutickými firmami pôsobiacimi na Slovensku. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 146-160. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    článok

    článok

  9. TAJTÁKOVÁ, Mária. [Reklama]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 169-170. Recenzia na: Reklama : vybrané problémy / Helena Labská, Miroslava Loydlová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2719-4.
    článok

    článok

  10. TAJTÁKOVÁ, Mária - KOPANIČOVÁ, Janka - FRANCOVÁ, Zuzana. Cross-border cultural tourism in Europe: drivers for cross-border travels for the performing arts. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 118-126. VEGA 1/0891/09.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.