Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 44  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0182304 xcla^"
  1. NOSEK, Jiří. Viete sa vrátiť ku klientom? In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 7, s. 46-47.
    článok

    článok

  2. BYSTRICKÁ-KUBOVČÁKOVÁ, Katarína. Započítanie pohľadávok v obchodno-záväzkových vzťahoch. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 7, s. 55.
    článok

    článok

  3. TEPLICKÁ, Katarína. Ako možno využiť pri optimalizácii fixné a variabilné náklady. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 8, s. 56-58. VEGA 1/0002/08.
    článok

    článok

  4. HORÁKOVÁ, Dana. Ako sa správne dorozumieť. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 7, s. 26-27.
    článok

    článok

  5. BLEYOVÁ, Dagmar. Ako si vypýtať dobrý plat od nového zamestnávateľa. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 7, s. 16-17.
    článok

    článok

  6. KOŠTURIAK, Ján. Kto má riadiť podnik v turbulentnej dobe. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 7, s. 38-39.
    článok

    článok

  7. ŠKUTKOVÁ, Jana. Osvedčené recepty na reklamné texty. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 7, s. 44-45.
    článok

    článok

  8. TEPLICKÁ, Katarína. Kalkulačné členenie nákladov. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 7, s. 56-58.
    článok

    článok

  9. MILECOVÁ, Miroslava. Spoločenská zodpovednosť podniku - príležitosť alebo módny výstrelok? In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 8, s. 42-44.
    článok

    článok

  10. ŠKUTKOVÁ, Jana. Má budovanie značky význam? In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 8, s. 48-49.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.