Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0183405 xpca^"
  1. REHÁK, Róbert. [Aplikácie marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 27, s. 453-455. Recenzia na: Aplikácie marketingu / Milan Oreský a kolektív ; recenzenti Jaroslav Kita, Oľga Drahovská. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3801-5.
    článok

    článok

  2. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 470-483. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  3. MIKLOŠÍK, Andrej - HVIZDOVÁ, Eva, ml. - ŽÁK, Štefan. Znalostný manažment ako podstatný determinant udržateľnosti konkurencieschopnosti podniku. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2012. ISSN 0013-3035, 2012, roč. 60, č. 10, s. 1041-1058. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  4. ŽÁK, Štefan - ČIDEROVÁ, Denisa. "Virtual & International" ako východiská komunikácie vo vysokoškolskom prostredí. In Znalosti pro tržní praxi 2011 : nová generace pracovníků (Generace Y) : sborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 24. a 25. listopadu 2011. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomoucensis II., 2011. ISBN 978-80-87533-02-4, s. 759-766. SAMRS/2009/07/18, 51100563 a 51100634.
    článok

    článok

  5. KITA, Pavol. Predaj na trhu výrobnej sféry v kontexte vzťahov zákazník - dodávateľ. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 128 s. [8,112 AH]. ISBN 978-80-225-3118-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  6. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Prieskumy pre marketingový manažment. Bratislava : SOFA, 2009. 377 s. [36,744 AH]. ISBN 978-80-89033-66-9. [Počet ex. : 6, z toho voľných 2, prezenčne 4]
  7. MATUŠOVIČ, Martin - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Vybrané problémy súčasnosti a budúcnosti globálnej ekonomiky a hospodárska politika Slovenska. In Hospodářská politika v zemích EU: ekonomická krize - výzvy budoucnosti : VII. ročník mezinárodní konference, 16.-18.9.2009 Trojanovice. - Ostrava : Ekonomická fakulta VŠB - TU Ostrava, 2009. ISBN 978-80-248-2022-4, s. 1-21.
    článok

    článok

  8. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing. Bratislava : Sprint vfra, 2007. 354 s. ISBN 978-80-89085-92-7. [Počet ex. : 13, z toho voľných 10, prezenčne 3]
  9. VOKOUNOVÁ, Dana. Segmentácia trhu : teoretické východiská a aplikácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 96 s. ISBN 80-225-2168-X. [Počet ex. : 7, z toho voľných 3, prezenčne 4]
  10. LESÁKOVÁ, Dagmar. Aktuálne otázky zabezpečovania kvality na vysokých školách. In Realizácia bolonského procesu na vysokých školách : Zborník z konferencie. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2005. ISBN 80969353-0-5, s. 75-79.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.