Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0186827 xpca^"
  1. MLÁKAY, Jozef. [Manažment dizajnu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 30, s. 321-322. Recenzia na: Manažment dizajnu / Ľubica Knošková ; recenzenti: Jozef Mlákay, Katarína Hubová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. - ISBN 978-80-225-3848-0.
    článok

    článok

  2. MLÁKAY, Jozef. Dizajn ako konkurenčná výhoda. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 290-295. VEGA 1/4590/07. 1/4590/07, VEGA, Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa.
    článok

    článok

  3. KAČEŇÁK, Igor. Základy balenia tovaru. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 381 s. ISBN 978-80-225-2429-2. [Počet ex. : 10, z toho voľných 6, prezenčne 3]
  4. MLÁKAY, Jozef. Produkt a konkurencia. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 133 s. ISBN 80-225-1947-2. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.