Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0191852 xcla^"
  1. DIAČIKOVÁ, Anna. Product placement v marketingovom komunikačnom mixe. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 34-44.
    článok

    článok

  2. VYHNAL, Petr. Profilovanie a vymedzenie pojmu "sociálna sieť". In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 199-211.
    článok

    článok

  3. ROJÍK, Stanislav - FULNEČKOVÁ, Pavlína. Systémy regionálního značení potravin v České republice. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 169-175.
    článok

    článok

  4. CHOCHOLÁKOVÁ, Anna. Content marketing – marketingová výzva pre rok 2014. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 64-69.
    článok

    článok

  5. ČARNOGURSKÝ, Karol. Marketing mimovládnych neziskových organizácií. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 16-25.
    článok

    článok

  6. DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. Guerilla marketing – príležitosť pre malé podniky? In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 50-55.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.