Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0195132 xpca^"
  1. SLÁVIK, Štefan. Úvod. In Stratégie a podnikateľské modely v postindustriálnej ére podnikania II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3976-0, s. 7-8.
    článok

    článok

  2. SLÁVIK, Štefan. Podnikateľské modely v odvetví služieb. In Stratégie a podnikateľské modely v postindustriálnej ére podnikania II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3976-0, s. 9-42.
    článok

    článok

  3. BEDNÁR, Richard. Potenciál inkubovaných startupov. In Stratégie a podnikateľské modely v postindustriálnej ére podnikania II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3976-0, s. 43-63.
    článok

    článok

  4. LJUDVIGOVÁ, Ivana. Charakteristiky úspešných vodcov pri tvorbe a zmene podnikateľského modelu. In Stratégie a podnikateľské modely v postindustriálnej ére podnikania II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3976-0, s. 64-83.
    článok

    článok

  5. MIŠÚN, Juraj. Predikcia a komparácia podniku DreamWorks Animation na základe jeho podnikateľského modelu. In Stratégie a podnikateľské modely v postindustriálnej ére podnikania II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3976-0, s. 84-94.
    článok

    článok

  6. PROCHÁZKOVÁ, Katarína. Vplyv globalizácie a lokálneho prispôsobenia na podnikateľské modely vybraných podnikov. In Stratégie a podnikateľské modely v postindustriálnej ére podnikania II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3976-0, s. 95-108.
    článok

    článok

  7. VOGL, Michaela. Štruktúra podnikateľských modelov. In Stratégie a podnikateľské modely v postindustriálnej ére podnikania II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3976-0, s. 109-124.
    článok

    článok

  8. ZAGORŠEK, Branislav. Ponúkaná hodnota podnikateľského modelu a jej prepojenie na podnikateľskú stratégiu. In Stratégie a podnikateľské modely v postindustriálnej ére podnikania II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3976-0, s. 125-137.
    článok

    článok

  9. ZÁLEŽÁKOVÁ, Eliška. Podnikateľský model a zodpovedné podnikanie. In Stratégie a podnikateľské modely v postindustriálnej ére podnikania II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3976-0, s. 138-149.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.