Výsledky vyhľadávania
- ČAPOŠOVÁ, Eva. Význam ľudských zdrojov v manažérstve kvality vo verejnej správe. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581, 2015, roč. 4, č. 1, s. 34-41.
- MALÁ, Denisa. Zelená logistika v malých a stredných podnikoch na Slovensku. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581, 2015, roč. 4, č. 1, s. 75-82.
- VIETORIS, Vladimir et al. Spotrebiteľské správanie pri nákupe potravín a testy spotrebiteľskej senzorickej analýzy. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581, 2015, roč. 4, č. 1, s. 202-213.
- MINÁROVÁ, Martina. Manažéri v MaSP a ich emocionálne schopnosti. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581, 2015, roč. 4, č. 1, s. 83-92.
- POLIAČIKOVÁ, Eva. Key account management ako inovatívna forma prístupu k zákazníkovi na Slovensku. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581, 2015, roč. 4, č. 1, s. 135-145.
- POLIAČIKOVÁ, Eva. Vnímanie product placement na Slovensku. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581, 2015, roč. 4, č. 1, s. 146-153.
- BULECA, Ján - ANDREJOVSKÁ, Alena. Regresná analýza faktorov vplývajúcich na objem investícií v krajinách V4. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581, 2015, roč. 4, č. 1, s. 23-33.
- KORDOŠ, Marcel. Úloha a význam klastrov v priemyselnej politike Európskej únie. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581, 2015, roč. 4, č. 1, s. 53-63.
- MUSOVÁ, Zdenka. Postoje spotrebiteľov k aktivitám dobročinného marketingu na Slovensku. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581, 2015, roč. 4, č. 1, s. 93-105.