Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0225205 xpca^"
  1. Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. Štefan Slávik a kolektív, redakčné a zostaviteľské práce: Štefan Slávik ; vedeckí recenzenti: Emília Papulová, Milan Džupina. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 189 s. [11,26 AH]. VEGA 1/0019/15. ISBN 978-80-225-4327-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. BEDNÁR, Richard - TARIŠKOVÁ, Natália. Príjmové modely startupov. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 52-78.
    článok

    článok

  3. LJUDVIGOVÁ, Ivana. Úloha zakladateľa a kvalita tímovej práce v startupoch. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 79-96.
    článok

    článok

  4. MIŠÚN, Juraj. Slovenský podnikateľský ekosystém. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 97-114.
    článok

    článok

  5. SLÁVIK, Štefan. Úvod. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 7-9.
    článok

    článok

  6. SLÁVIK, Štefan - HAGAROVÁ, Ráchel. Podnikateľské modely startupov. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 10-51.
    článok

    článok

  7. PROCHÁZKOVÁ, Katarína. Startupy v medzinárodnom podnikateľskom prostredí. Ako a prečo sa startupy stávajú globálnymi? In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 132-142.
    článok

    článok

  8. ZÁLEŽÁKOVÁ, Eliška. Forma a intenzita podpory startupov. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 170-184.
    článok

    článok

  9. MIŠÚNOVÁ HUDÁKOVÁ, Ivana. Konkurenčná výhoda a podnikateľská stratégia startupov v zložitom a dynamickom podnikateľskom prostredí. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 115-131.
    článok

    článok

  10. ZAGORŠEK, Branislav. Využitie stratégie na dosiahnutie väčšieho úspechu startupov. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 162-169.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.