Výsledky vyhľadávania
- Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. Štefan Slávik a kolektív, redakčné a zostaviteľské práce: Štefan Slávik ; vedeckí recenzenti: Emília Papulová, Milan Džupina. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 189 s. [11,26 AH]. VEGA 1/0019/15. ISBN 978-80-225-4327-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- BEDNÁR, Richard - TARIŠKOVÁ, Natália. Príjmové modely startupov. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 52-78.
- LJUDVIGOVÁ, Ivana. Úloha zakladateľa a kvalita tímovej práce v startupoch. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 79-96.
- MIŠÚN, Juraj. Slovenský podnikateľský ekosystém. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 97-114.
- SLÁVIK, Štefan. Úvod. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 7-9.
- SLÁVIK, Štefan - HAGAROVÁ, Ráchel. Podnikateľské modely startupov. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 10-51.
- PROCHÁZKOVÁ, Katarína. Startupy v medzinárodnom podnikateľskom prostredí. Ako a prečo sa startupy stávajú globálnymi? In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 132-142.
- ZÁLEŽÁKOVÁ, Eliška. Forma a intenzita podpory startupov. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 170-184.
- MIŠÚNOVÁ HUDÁKOVÁ, Ivana. Konkurenčná výhoda a podnikateľská stratégia startupov v zložitom a dynamickom podnikateľskom prostredí. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 115-131.
- ZAGORŠEK, Branislav. Využitie stratégie na dosiahnutie väčšieho úspechu startupov. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4328-6, s. 162-169.