Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 18  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0239221 xcla^"
  1. ČAPKOVÁ, Soňa - MIKŠOVSKÝ, Jozef. Využívanie metód strategického manažmentu v slovenských mestách. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 1335-7069, 2013, roč. 14, č. 1, s. 16-25.
    článok

    článok

  2. ORIEŠKA, Ján - HUDÁČKOVÁ, Lucia. Stratégia hotelov na Slovensku na prekonanie dôsledkov recesie. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 1335-7069, 2013, roč. 14, č. 1, s. 36-44.
    článok

    článok

  3. HALÁSKOVÁ, Renáta. Přínos sociálních podniků v oblasti spoločenské odpovědnosti. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 1335-7069, 2013, roč. 14, č. 1, s. 63-75.
    článok

    článok

  4. MALACHOVSKÝ, Andrej. Strategické ciele rozvoja cestovného ruchu na Slovensku z hľadiska konkurencieschopnosti na medzinárodnom trhu. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 1335-7069, 2013, roč. 14, č. 1, s. 26-35.
    článok

    článok

  5. KORIMOVÁ, Gabriela - SVOREŇOVÁ, Katarína. Dobrovoľníctvo a jeho význam v občianskej spoločnosti. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 1335-7069, 2013, roč. 14, č. 1, s. 54-62.
    článok

    článok

  6. OLEJÁROVÁ, Miriam - CHRANČOKOVÁ, Daniela. Interkultúrne vzdelávanie pracovníkov cestovného ruchu na Slovensku ako faktor rozvoja interkultúrnej kompetencie. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 1335-7069, 2013, roč. 14, č. 1, s. 87-95.
    článok

    článok

  7. MUSOVÁ, Zdenka. Dobročinný marketing v praxi podnikov. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 1335-7069, 2013, roč. 14, č. 2, s. 161-171.
    článok

    článok

  8. BENČO, Jozef - VACEKOVÁ, Gabriela. The Present economic model and possible alternatives. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 1335-7069, 2013, roč. 14, č. 2, s. 117-136.
    článok

    článok

  9. POMPUROVÁ, Kristína. Služby cestovného ruchu využívané návštevníkmi organizovaných podujatí. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 1335-7069, 2013, roč. 14, č. 2, s. 197-204.
    článok

    článok

  10. KORIMOVÁ, Gabriela - SVOREŇOVÁ, Katarína. Dobrovoľnícka alternatívna mena DAM - nový nástroj motivácie k dobrovoľníctvu. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 1335-7069, 2013, roč. 14, č. 2, s. 222-230.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.