Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 58  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0239979 xpca^"
  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília - JAMBOROVÁ, Erika Mária. Changes in international marketing strategies of companies operating in the global luxury industry due to the financial and economic crisis. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 21, s. 136-148.
    článok

    článok

  2. FODRANOVÁ, Iveta. [Společenská odpovědnost firem]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 21, s. 162-164. Recenzia na: Společenská odpovědnost firem / Vilém Kunz. - Praha : Grada Publishing, 2012. - ISBN 978-80-247-3983-0.
    článok

    článok

  3. DZUROVÁ, Mária. [Manažment obchodných organizácií]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 21, s. 160-161. Recenzia na: Manažment obchodných organizácií / Viera Čihovská, Monika Matušovičová, Eva Hvizdová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. - ISBN 978-80-225-3473-4.
    článok

    článok

  4. ZUBAĽOVÁ, Ľubica. [Rastúca dominancia čínskej ekonomiky a jej dosah na rast konkurencieschopnosti EÚ]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 21, s. 167-169. Recenzia na: Rastúca dominancia čínskej ekonomiky a jej dosah na rast konkurencieschopnosti EÚ / Peter Verček, Elena Kašťáková, Denisa Čiderová a kolektív. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3334-8.
    článok

    článok

  5. DRIENIKOVÁ, Kristína - KAŠŤÁKOVÁ, Elena. The Changes of Russia`s business strategies and their influences on mutual foreign trade with the EU during the economic crisis. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 175-187. VEGA 1/0391/13. 1/0391/13, VEGA, Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku).
    článok

    článok

  6. HVIZDOVÁ, Eva, ml. - MIKLOŠÍK, Andrej. Pracovná motivácia a znalostný manažment. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 198-208. VEGA 1/0047/11, VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  7. LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Tvorba cien v obchodných podnikoch. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 249-262. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  8. MAJERNÍKOVÁ, Monika - PAVELKA, Ľuboš. Analýza konkurencieschopnosti a kvality zapojenia sa vybraných krajín do medzinárodného obchodu (Slovenská republika, Česká republika a Maďarsko). In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 271-287. VEGA 1/1057/12, VEGA 1/0826/12. 1/0826/12, VEGA, Skúmanie vplyvov pokrízového vývoja na strategické smerovanie EÚ s dôrazom na energetickú politiku.
    článok

    článok

  9. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠIMOROVÁ, Lenka - ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Vývoj stratégií firiem pôsobiacich v automobilovom priemysle z perpektívy budovania optimálnej corporate identity. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 301-317. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  10. PÁSZTOROVÁ, Janka. [Operácie v zahraničnom obchode. Teória a prax]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 323-324. Recenzia na: Operácie v zahraničnom obchode : teória a prax / Elena Kašťáková, Viera Ružeková ; recenzenti: Peter Knapik, Elena Trenčianska. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. - ISBN 978-80-225-3496-3.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.