Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0249273 xpca^"
  1. REHÁK, Róbert - SLEZÁKOVÁ, Miroslava. Geomarketing a jeho využitie v praxi. In MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6, [S. 1-19].
    článok

    článok

  2. ORESKÝ, Milan. Nákup v podniku : (vybrané problémy). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 133 s. [7,648 AH]. ISBN 978-80-225-3164-1. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  3. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Postavenie konkurenčného spravodajstva vo firme. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 688-692.
    článok

    článok

  4. ŽÁK, Štefan. Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. Bratislava : Daniel NETRI, 2008. 84 s. ISBN 978-80-969567-5-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  5. LABSKÁ, Helena et al. Marketingová komunikácia II. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 196 s. ISBN 978-80-225-2485-8. [Počet ex. : 10, z toho voľných 9, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.