Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 56  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0252262 xpca^"
  1. ĎUROVČÍK, Jaroslav. Meranie marketingovej výkonnosti ako nevyhnutná súčasť efektívneho riadenia podniku. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 32-41.
    článok

    článok

  2. TÁNCZOSOVÁ, Jana - ZUBAĽOVÁ, Ľubica. Perspektívy a bariéry zahraničného obchodu EÚ (SR) - Izrael. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 116-128. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  3. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Logistika ako pridaná hodnota pre zákazníka v globálnej ekonomike ]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 142-143. Recenzia na: Logistika ako pridaná hodnota pre zákazníka v globálnej ekonomike / Lucia Furdová, Heda Hansenová ; recenzentky Elena Kašťáková, Alexandra Pappová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3683-7.
    článok

    článok

  4. RUŽEKOVÁ, Viera. [Problémy otvárania slovenskej ekonomiky a jej postavenie v Európskom hospodárskom priestore]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 151-153. Recenzia na: Problémy otvárania slovenskej ekonomiky a jej postavenie v európskom hospodárskom priestore (so zameraním na voľný pohyb osôb) / Viera Gavaľová, Andrea Vargová ; recenzenti Igor Kosír, Miloslav Rosenberg. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3640-0.
    článok

    článok

  5. ČIMO, Jozef. Potenciálne možnosti využitia technologickej medzery. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 22-31.
    článok

    článok

  6. KLIČKOVÁ, Šárka. Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 53-65. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  7. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Marketingové aktivity orientované na segment seniorov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 78-87. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  8. ŠKORVAGOVÁ, Simona. Dynamika a dilemy udržateľnej spotreby na príklade hnutia fairtrade. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 103-115. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  9. DRIENIKOVÁ, Kristína. [Obchodná spolupráca s Ruskom (súčasný vývoj a perspektívy]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 139-141. Recenzia na: Obchodná spolupráca EÚ s Ruskom : (súčasný vývoj a perspektívy) / Elena Kašťáková ; recenzenti: Vladimír Gonda, Miloslav Rosenberg. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. - ISBN 978-80-225-3538-0.
    článok

    článok

  10. KROŠLÁKOVÁ, Monika. [Ekonomika cestovného ruchu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 146-147. Recenzia na: Ekonomika cestovného ruchu / Mária Pachingerová, Anna Michálková, Viera Kubičková ; recenzentky Darina Eliašová, Mária Nedorostová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3768-1.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.