Výsledky vyhľadávania
- ANDREJOVSKÝ, Pavol - HAJDUOVÁ, Zuzana - LACKO, Roman. Zhodnotenie vybraných dopadov globalizácie na poľnohospodárstvo. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 172-180 CD-ROM.
- HUTMANOVÁ, Nikoleta - JUSKO, Ľubor - MOLITORIS, Ľudovít. Vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 181-192 CD-ROM.
- HAJDUOVÁ, Zuzana et al. Multikriteriálna analýza vybraných krajín v oblasti kvality života. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 61-68 CD-ROM.
- LACKO, Roman - HAJDUOVÁ, Zuzana - ANDREJOVSKÝ, Pavol. Vybrané faktory vývoja cestovného ruchu v EÚ pred pandémiou COVID. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 100-111 CD-ROM.
- JUSKO, Ľubor - HUTMANOVÁ, Nikoleta - MOLITORIS, Ľudovít. Vplyv sociálnych sietí k obchodným značkám. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 6-14 CD-ROM.
- NOVYSEDLÁK, Martin - MARKOVIČ, Peter. Vplyv pandémie COVID-19 na impulzívne nákupné správanie. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 22-33 CD-ROM. VEGA 1/0328/21.