Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat c140517 xpca^"
  1. SZARKOVÁ, Miroslava. [Nákup a predaj na trhu výrobnej sféry]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 44. Recenzia na: Nákup a predaj na trhu výrobnej sféry / Jaroslav Kita. - Bratislava : IURA EDITION, 2002. - ISBN 80-89047-50-5.
    článok

    článok

  2. LIESKOVSKÁ, Vanda. Analýza image faktorov - predpoklad konkurenčnej výhody v maloobchode. In Business development in theory and practice : proceedings of the international conference, Cheb, 26th-28th may 1997. - Plzeň : University of west Bohemia, 1997. ISBN 80-7082-326-7, s. 256-262.
    článok

    článok

  3. DAŇO, Ferdinand. Participation de la Chaire de Marketing de la Faculté de Commerce de ľ Université d´Economie de Bratislava a la formation des specialistes en économie. In Le marketing et son enseignement à ľ université : conférence scientifique internationale. - Bratislava : Université d` Économie de Bratislava, Faculté de Commerce, 1997. ISBN 80-225-0915-9, s. 14-17.
    článok

    článok

  4. LIPIANSKA, Júlia. Sponzoring. 1. vyd. Bratislava : Ekonóm, 1996. 73 s. ISBN 80-225-0822-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.